ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІНСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Анотація
Елькін М.В., Головкова М.М., Коробченко А.А. Особливості управлінсько-педагогічної підготовки керівників освітніх закладів у сучасних умовах. У статті проаналізовані особливості управлінсько-педагогічної підготовки керівників освітніх закладів у сучасних умовах. Акцент зроблений на необхідність формування управлінських умінь і основних якостей успішного керівника. Обгрунтована необхідність модернізації основних напрямів підготовки керівників освітніх закладів.
Ключові слова. Управлінсько-педагогічна підготовка, освіта, освітній заклад, керівник, навчально-виховний процес.
Литература
Педагогіка вищої школи і вищої освіти: курс лекцій для магістрів / І.П.Аносов, Т.Ф.Бельчева, М.В.Елькін, М.І.Приходько та ін. – Мелітополь: ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2009. – 316 с.
Вудкок М. Раскрепощенный менеджер / М.Вудкок, Д.Френсис. – М., 1991. – 121 с.
Косов Б.Б. Типологические особенности стиля деятельности руководителей разной эффективности / Б.Б. Косов // Вопросы психологии. – 1983. – № 5. – С. 126-130.
Лозниця В.С. Психологія менеджменту. Теорія і практика: навч. посібник / В.С.Лозниця. – К. : ТОВ «УВПК, Екс. об.», 2001. – 512 с.
Маслов В.І. Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами: навч. посіб. / В.І.Маслов. – Тернопіль : Астон, 2007. – 150 с.
Мельник В.К. Теоретичні засади формування фахової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / В.К.Мельник // Післядипломна освіта в Україні. – 2007. – № 1. – С. 85-88.
Сластенин В.А. Подготовка педагогических кадров: опыт, проблемы, перспективы / В.А.Сластенин // Формирование личности учителя в системе высшего педагогического образования. – М., 1980. – 133 с.
Сорока О.В. Модель функціональної компетентності керівника сучасного навчально-виховного закладу / О.В.Сорока // Вісник Черкаського університету. – Черкаси, 2009. – Вип. 147. – С. 150-156. – (Серія „Педагогічні науки”).
Сорочан Т.М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика: монографія / Т.М. Сорочан. – Луганськ : Знання, 2005. – 384 с.