НОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ
Анотація
Мілько Н.Є. Нові аспекти формування професійної готовності учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу. У статті розглядаються нові аспекти формування професійної готовності майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу. Автор акцентує увагу на цілісності освітньої системи вищої школи та формуванні соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови.
Ключові слова. Діалог міжкультурний, готовність, компетентність професійна комунікація.
Литература
Баркасі В.В. Формування професійної компетенції в майбутніх вчителів іноземної мови: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / В.В.Баркасі. – Одеса, 2004. – 21 с.
Белкина В.Н. Структура профессиональной готовности педагога дошкольного образования к регулированию взаимодействия детей/ В.Н.Белкина // Костромской педагогический вестник. – 2000. – №2. – С. 51-57.
Вища освіта Украіни і Болонський процес / за ред.В.Г. Кременя; авт. кол.: М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук, В.В.Грубінко, І.І.Бібин. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 348 с.
Зязюн І.А. Концептуальні засади теорії освіти в Україні / І.А.Зязюн // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – № 1.
Кушнір В. А. Системний аналіз педагогічного процесу: методологічний аспект: [монографія] / В.А.Кушнір. – Кіровоград: Видавничий центр КДПУ, 2001. – 348 с.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: монографія / за ред. І.А. Зязюна. – К.: Вид-во «Віпол», 2000. – 636 с.
Почебут Л.Г. Теория межкультурной коммуникативной компетенции // Вестник Санкт-Петербургского университета. – 2007. – Вип 3.
Сластенин В.А. Педагогика: учеб. пособие/ В.А.Сластенин, И.Ф.Исаев, А.И.Мищенко, Е.Н. Шиянов. – М.: Школа-Пресс, 1998. – 512с.
Філософські обриси сучасної освіти: монографія / авт. кол.: Предборська І., Вишинська Г., Гайденко В., Гамрецька Г. та ін.; за заг. ред. І. Предборської. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2006. – 226с.