ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ: СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА, ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Анотація
Некрасова С.М. Готовність педагога до професійного саморозвитку: сутність, структура, проблеми дослідження. Розкривається стан дослідження проблеми професійного саморозвитку вчителя, акцентується увага на складових професійного саморозвитку вчителя та визначається акцент на теоретико-методологічних основах та джерельній базі щодо вдосконалення професіоналізму вчителя.
Ключові слова. Саморозвиток, професійний саморозвиток вчителя, самоусвідомлення, самооцінка, самоорганізація, самоврядування.
Литература
Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения/ В.П.Беспалько. – М.: ИПРО, 1995. – 336с.
Маркова А.К. Психология профессионализма / А.К. Маркова. – М.: Речь, 1996. – 308с.
Національна доктрина розвитку освіти[Електронний ресурс]: Указ Президента України від 17.04.2002. №347/2002. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: монографія / за ред. І.А. Зязюна. – К.: Вид-во «Віпол», 2000. – 636 с.
Фишман Б.Е. Педагогическая поддержка профессионального развития саморазвития педагога / Б.Е. Фишман// Педагогическое образование и наука. – 2006. – №2. – С. 10-16.
Чудина Е.Е. Саморазвитие будущего учителя [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://borytko.nm.ru.