ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР
Анотація
Пономаренко М.В. Психолого-педагогічні основи процесу формування здоров’язберігаючої компетентності студентів у процесі занять з фізичного виховання: антропологічний вимір. У статті розглядаються психолого-педагогічна характеристика, функції, принципи і компоненти особливостей формування здоров’язберігаючої компетентності студентів у процесі занять фізичною культурою.
Ключові слова. Здоровий спосіб життя, функції формування ЗЗК: освітня, рекреативна і оздоровлююча, комунікативна, формувальна, інформаційна.
Литература
Аносов І.П. Сучасний освітній процес: антропологічний аспект: монографія / І.П.Аносов. – К.: Твім інтер, 2003. – 389 с.
Бальсевич В.К. Физическая культура для всех и каждого / В.К.Бальсевич. – М.: Физическая культура и спорт, 1986. – 208 с.
Виленский М.Я. Гуманитарные ориентиры физической культуры в подготовке специалистов / М.Я.Виленский, В.В.Черняев// Педагогическое образование и наука. – 2002. – № 3. – С. 14-18.
Воронін Д.Є. Загальнопедагогічний і психологічний аналіз сутності і компонентів здорового способу життя студентів економічних спеціальностей / Д.Є.Воронін, М.М. Окса// Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: зб. наук. пр. /за ред. Єрмакова С.С. – Харків: ХДАДМ (XXПІ), 2006. – № 6. – С.3-20.
Окса М.М. Вивчення дисциплін загальнопедагогічної підготовки вчителя у педагогічних вузах України (1917-1991 р.р.) / М.М.Окса. – К.: ТОВ “Міжнар.фін.агенція”, 1997. – 315 с.
Дембо А.Г. Актуальные проблемы современной спортивной медицины / А.Г.Дембо; предисл. В.У. Агеевцева. – М.: ФиС, 1980. – 295 с.