ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА

  • О.І. Заворотна
  • Т. І. Люріна
  • О.В. Набільська

Анотація

Заворотна О.І., Люріна Т.І. Набільська О.В. Технологія інтерактивного навчання учнів початкової школи на уроках природознавства. У статті розкрито проблему впровадження технології інтерактивного навчання учнів початкової школи на уроках природознавства. Наведено приклади застосування різних форм і методів інтерактивного навчання, орієнтованих на шкільну практику.

Ключові слова. Учні, учитель, початкова школа, технологія інтерактивного навчання, методи, форми навчання, уроки природознавства.

 

 

Литература

 

Гальперин П.Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий / П.Я.Гальперин // Исследования мышления в советской психологии. – М.: Изд-во МГУ.

Интерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. –№ 5. – С. 4-6.

Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика / О.Пометун, Л.І.Пироженко. – К.: Вид-во А.С.К., 2002. – 136 с.

Пометун О.  Сучасний урок: інтерактивні технології навчання: наук- метод. посібник/ О.Пометун, Л. Пироженко. – К.: Вид-во А.С.К., 2004. – 192 с. http://www.nenc.gov.ua

 

 

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

О.І. Заворотна
студентка Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
Т. І. Люріна
професор кафедри педагогіки початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних і соціальних наук та Міжнародної педагогічної академії
О.В. Набільська
викладач кафедри педагогіки початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
Номер
Розділ
Статьи