АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРАКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ

  • Маріанна Горват Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті подаються результати експериментальної роботи з проблеми виховання толерантності в молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування. Автор доводить важливість правильного добору інтерактивних методів і методологічних підходів до процесу виховання.

Горват Марианна. Анализ результатов опытно-экспериментальной работы по воспитанию толерантности у младших школьников в процессе интерактивного педагогического общения.

В статье представлены результаты экспериментальной работы по проблеме воспитания толерантности у младших школьников в процессе интерактивного педагогического общения. Автор доказывает важность правильного подбора интерактивных методов и методологических подходов к процессу воспитания.

Horvat Marianna. Analysis of results of experimental work on tolerance education in junior schoolchildren in the process of interactive pedagogical communication.

The article represents the results of experimental work on the problem of tolerance education in junior schoolchildren in the process of interactive pedagogical communication. The author proves the importance of the right choice of interactive methods and methodological approaches in the process of education.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

методологічні підходи виховання толерантності, етапи експериментального дослідження, інтерактивні методи навчання.

методологические подходы воспитания толерантности, этапы экспериментального исследования, интерактивные методы обучения.

methodological approaches to tolerance education, stages of experimental studies, interactive methods of teaching.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи