ПРОБЛЕМИ ХРИСТИЯНСЬКО-ЕТИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДИНИ У КУРСАХ ЕТИКИ ДІЯЧІВ КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ

  • Ірина Яковенко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті аналізуються суспільно-політичні події XVII-XVIII століть, що зумовили необхідність змін у сприйнятті навколишнього світу з позиції практичного перетворення буття, ставлення особистості до людських цінностей, життя та смерті. Автором зроблена спроба дослідити проблеми християнсько-етичного вдосконалення людини в курсах етики, розроблених діячами Києво-Могилянської академії в першій половині XVIII століття; окреслені основні риси педагогічного ідеалу, до якого прагнули викладачі курсів етики Києво-Могилянської академії, визначена головна проблема, що порушувалася в курсах етики в цей час, – пошук спільного блага, щастя людини в земному житті.

Яковенко Ирина. Проблемы христианско-нравственного совершенствования человека в курсах этики деятелей Киево-Могилянской академии первой половины XVIII века.

В статье анализируются общественно-политические события XVII-XVIII веков, которые способствовали созданию благоприятной почвы для изменений в восприятии окружающего мира с позиции практического преобразования бытия, отношения личности к человеческим ценностям, жизни и смерти. Автором сделана попытка исследовать проблемы христианско-нравственного совершенствования человека в курсах этики, работанных деятелями Киево-Могилянской академии в первой половине XVIII века; выделены основные черты педагогического идеала, к которому стремились преподаватели курсов этики Киево-Могилянской академии; определена главная проблема, которая рассматривалась в курсах этики первой половины XVIII века, – поиск общего блага, счастья человека в земной жизни.

Yakovenko Iryna. Problems of human’s Christian-moral improvement in the ethics courses of Kyiv-Mohyla Academy’s leaders of the first half of the 18th century.

The article deals with socio-political events of the 17th-18th century, which made it possible to create a fertile ground for understanding the need for change in the perception of the world in the sphere of the practical transformation of being, the individual’s relation to the human values, life and death. The author has made an attempt to research the problems of Christian-moral improvement in the ethics courses of Kyiv-Mohyla Academy’s leaders of the first half of the 18th century. The article highlights the key features of pedagogical ideal, presented by the ethics courses teachers of Kyiv-Mohyla Academy. The author emphasizes that the main problem, raised in the ethics course of the first half of the 18th century, is the search of the common welfare, human’s happiness in earthly life.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

благо; курси етики; Києво-Могилянська академія; моральна філософія; християнська етика.

благо, курсы этики; Киево-Могилянская академия; моральная философия; христианская этика.

 

welfare; ethics courses; Kyiv-Mohyla Academy; moral philosophy; Christian ethics.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи