АНАЛІЗ СФЕР ЗАСТОСУВАННЯ ФРАКТАЛІВ У ВІДЕОІГРАХ

Анотація

З кожним днем відеоігри набувають все більшої популярності, зростає попит на нові креативні рішення як і у ігровому процесі, так і у графіці. Велику роль у вирішені даної проблеми відіграють фрактали. Вони знайшли багато варіантів використання: від зображення дерев та об’єктів у 3D просторі, побудови ландшафтів карт до інтеграції їх у гемплей на більш глибшому рівні, як наприклад побудови основної концепції гри, коли однакові невеликі частини гри є частинами більшої, але все ще подібною на них по концепції. З цього постає необхідність у пошуку нових способів використання фрактальних алгоритмів для покращення графічного та концептуального рівня гри.

У даній роботі проведено  аналіз  способів використання фракталів для побудови ландшафтів карт та спрощення процесу реалізації ландшафтного заповнення локацій; генерації складних лабіринтів; алгоритми процедурної генерації 3D лабіринтів відеогри на основі  кросплатформленого   ігрового двигуна; організацію взаємодії гравця з грою за допомогою фракталів; можливість його використання  у інших типах відеоігор. Наведено огляд ігрових застосунків в яких використовується фрактальна графіка, а саме:  The Legend of  Zelda, Link’s Awakening, Свідок,  Пробудження Лінка, I Love Hue.

Для спрощення  використання фракталів при побудові лабіринтів наведено їх класифікацію в залежності  від властивостей, якими вони володіють.  До таких властивостей можна віднести розмірность, гіперрозмірність, топологію відтворення, тесселяцію, маршрутизацію, текстуру і пріоритет. Лабіринт може використовувати по одному елементу з кожного наведеного класу в будь-якому поєднанні. Використання фракталів в відеоіграх дозволяє значно зменшити об’єм оперативної пам’яті, необхідний для функціонування гри та збільшити її швидкодію за рахунок оптимізації алгоритму. 

Ключові  слова: фрактал, фрактальний дизайном гри, Fractal Design, Link’s Awakening, фрактальна графіка, фрактальні лабіринти, фрактальне моделювання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-06-16
Як цитувати
Ладогубець , Т., Голова , О., Мірошніченко , І., & Паламар , І. (2021). АНАЛІЗ СФЕР ЗАСТОСУВАННЯ ФРАКТАЛІВ У ВІДЕОІГРАХ. Сучасні проблеми моделювання, (22), 89-95. https://doi.org/10.33842/22195203/2021/22/89/95

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають