Методологічні рецепції дослідження духовності людини у культурно-освітньому просторі
Анотація
У дослідженні обґрунтовано методологічні рецепції, які здатні конструктивно і багатоаспектно змінити принципи, методи і процедури наукового пізнання духовності людини та її формування у сучасних умовах. Через розкриття суперечностей у процесі утвердження духовних цінностей життя було актуалізовано цю проблему та запропоновано перспективні підходи дослідження (екзистенційно-феноменологічний, антропологічний, аксіологічний, комунікативно-діалогічний та інші). Доведена необхідність розгляду духовності як квінтесенції буття, всезагальності, екзистенціальності, індивідуальності і унікальності, суб’єктності, саморефлексії. Визначені перспективи подальших досліджень, що пов’язані з вивченням різних виявів духовності та її ролі у житті людини.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.