Основні напрями роботи з формування просодичного компоненту мовлення у дітей з дизартрією
Анотація
У статті надано коротку характеристику основних складових просодичного компоненту мовлення (висота, сила, тембр, і мелодико-інтонаційні: темп, ритм, пауза, логічний наголос, мовленнєве дихання). Зазначено основні напрями роботи з формування просодичного компоненту мовлення у дітей з дизартрією (розвиток сили голосу; розвитку тембру голосу; розвиток діапазону висоти голосу). Наголошено на необхідності вивчення особливостей складових просодичного компоненту мовлення у дітей зазначеної категорії для здійснення корекційно-логопедичної роботи. Визначено деякі характеристики мовлення (темп, ритм, паузи, логічний наголос, інтонація).
Завантаження
			Дані завантаження ще не доступні.
		
	
						Опубліковано
					
					
						2023-06-08
					
				
							Розділ
						
						
							Статьи
						
					 
							


