Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дитини дошкільного віку в закладі дошкільної освіти
Анотація
У статті розглянуто питання організації роботи щодо розвитку емоційної сфери дитини дошкільного віку, зокрема у напрямку емоційного інтелекту. Зроблено аналіз психолого- педагогічної літератури з цього питання. Виявлено чотири напрямки теоретичної розробки вказаної проблеми. Як прибічниця когнітивного напрямку, авторка зацікавилася умовами розвитку емоційного інтелекту дитини дошкільного віку, за яких означена робота перебігатиме найефективніше. З цією метою було виокремлено та схарактеризовано педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту дошкільника у закладі дошкільної освіти.
Завантаження
			Дані завантаження ще не доступні.
		
	
						Опубліковано
					
					
						2023-06-08
					
				
							Розділ
						
						
							Статьи
						
					 
							


