Вимоги нормативних документів про зміст початкової освіти щодо сенсорного розвитку молодших школярів
Анотація
У статті проаналізовано вимоги Державного стандарту початкової освіти й типових освітніх програм щодо сенсорного розвитку молодших школярів. У цих документах розвиток сенсорної сфери дитячої особистості як самостійне завдання не виокремлено, проте це завдання є складником загальної мети навчання багатьох освітніх галузей: мовно[1]літературна освітня галузь має значний ресурс для розвитку фонематичних чуттів; математична освітня галузь містить вимоги щодо розвитку просторового зорового сприймання; природнича та технологічна освітні галузі відображають ресурс розвитку дотикових чуттів – фізико-механічних і просторових; зміст мистецької освітньої галузі спрямовує на вдосконалення колірної зорової та музичної слухової перцепції.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.