Вдосконалення фахових компетентностей педагогів закладів дошкільної освіти з формування позитивного світосприйняття у дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану засобами арттерапії

  • Ольга Канарова, Ольга Нахалова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю присвячено проблемі вдосконалення фахових компетентностей педагогів закладів дошкільної освіти у контексті сучасних викликів, зокрема в умовах воєнного стану. Особливу увагу приділено позитивному світосприйняттю у дітей дошкільного віку, що є важливим чинником емоційної та психологічної стабільності. У науковому дослідженні розглянуто арттерапію як один із ключових засобів, що допомагає дітям долати стресові та травматичні ситуації через творчість. Авторами проаналізовано актуальні підходи до використання арттерапії в освітньому процесі та її ефективність у підтримці дітей під час кризових ситуацій. Також у статті окреслено методи підвищення професійних компетентностей педагогів у сфері емоційно-психологічної підтримки дітей, зокрема через розвиток навичок використання арттерапевтичних практик. Закцентовано увагу на важливості підтримки педагогів через спеціальні тренінги та навчальні програми, які сприяють розвитку їхньої професійної майстерності та адаптації до нових реалій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-04-08