Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки
Анотація
Удосконалення процесу підготовки фахівців вимагає створення умов для оволодіння майбутніми педагогами професійної освіти компетенцією професійного спілкування. Проблема дослідження визначається протиріччям між зростаючою потребою суспільства у вдосконаленні професійної підготовки майбутніх педагогів та недостатньою розробленістю певної моделі загальнопрофесійної підготовки майбутніх педагогів у цьому напрямку. У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, сутність та структуру комунікативної компетентності майбутніх фахівців, що формується в процесі фахової підготовки, розроблено та теоретично обґрунтовано модель формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки.