Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки

  • Зоя Митяй, Тетяна Сіроштан Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Удосконалення процесу підготовки фахівців вимагає створення умов для оволодіння майбутніми педагогами професійної освіти компетенцією професійного спілкування. Проблема дослідження визначається протиріччям між зростаючою потребою суспільства у вдосконаленні професійної підготовки майбутніх педагогів та недостатньою розробленістю певної моделі загальнопрофесійної підготовки майбутніх педагогів у цьому напрямку. У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, сутність та структуру комунікативної компетентності майбутніх фахівців, що формується в процесі фахової підготовки, розроблено та теоретично обґрунтовано модель формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-04-08