Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми раннього віку в умовах надзвичайних ситуацій
Анотація
Статтю присвячено методичним та практичним аспектам проблеми фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта як майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми раннього віку в умовах надзвичайних ситуацій. Зосереджено увагу на важливості створення безпечного середовища для дітей раннього віку, розвитку їхньої соціально-емоційної стійкості та педагогічної підтримки. У статті описано орієнтовну модель удосконалення підготовки майбутніх вихователів до роботи з дітьми раннього віку в надзвичайних умовах. Також розглянуто вітчизняні освітні програми, проєкти та ініціативи, що орієнтовані на роботу в кризових ситуаціях з дітьми раннього віку.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.