СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ ІЗ РОДИН ВПО В УМОВАХ ВІЙНИ
Анотація
Розглянуто особливості соціально
педагогічного супроводу дітей із сімей
внутрішньо переміщених осіб в умовах
соціальної нестабільності, спричиненої
війною в соціальні, Україні.
Проаналізовано психологічні
та виховні виклики, з якими стикаються діти
переселенці, акцентовано на
необхідності цілісної та персоніфікованої
підтримки. Обґрунтовано технологію
соціально-педагогічного супроводу як
багатоетапного процесу, спрямованого на
формування компетентності, громадянської
позиції, соціальної відповідальної лідерських
якостей, позитивної взаємодії в дитячих
колективах та інтеграції в нові соціальні
середовища. Особливу увагу приділено
організації змістовного дозвілля, що
сприяє адаптації, особистісному
соціалізації зростанню та дітей. Запропонована
технологія містить
дев’ять етапів – від діагностики потреб
дитини до моніторингу ефективності
впровадження.