ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОГО ЦИКЛУ

  • Лариса Мержева, Ганна Врубель Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті описано та обґрунтовано потреби щодо
формування
здоров’язбережувальної
компетентності майбутніх педагогів-музикантів.
Розроблено класифікацію здоров’язбережувальних
технологій, запропоновано модель формування
культури здоров’язбереження як світоглядної
орієнтації майбутніх фахівців та шляхів їхнього
впровадження у закладах вищої освіти України, а
також
застосування
Концепції
формування
інноваційного здоров’язбережувального освітнього
простору та пропаганда здорового способу життя
шляхом маркетингових заходів і прийомів.
Авторками
сформованості
розкрито
основні
положення
здоров’язбережувальної
компетентності майбутніх фахівців. Виокремлено
головні
підходи
у
процесі
формування
здоров’язбережувальної компетентності майбутніх
педагогів-музикантів. Визначено роль музикотерапії
як складової різноманітних психолого-педагогічних
та психотерапевтичних методик. Розкрито вплив
музики
трьома
чинниками:
вібраційним та психологічним.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-08-28