Розкриття потенціалу: використання систем досягнень для натхнення на навчання школярів у цифрову епоху

  • Обозний Владислав, Маслова Аліна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У
статті
досліджено
трансформаційний
потенціал гейміфікації навчальних досягнень
здобувачів середньої освіти, що може бути
використаний на уроках англійської мови та
географії.
Дослідженням
запропоновано
систему «досягнень», натхненну популярними
ігровими платформами, такими як Steam,
PlayStation
Network
та
Xbox
Live,
переосмислюючи навчальні завдання як
мотиваційні виклики. У статті наведено
практичні приклади застосування навчальних
досягнень
та
покрокові
стратегії
їх
впровадження.
Авторами підкреслено, що пропонована
система навчальних досягнень, адаптована до
ключових компетентностей – таких як читання,
письмо, говоріння, аудіювання та цифрова
грамотність для уроків англійської мови, а також
робота з картами, культурна обізнаність і
дослідження навколишнього середовища для
географії –
може
розвивати
внутрішню
мотивацію та відчуття успіху серед школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-08-28