ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДГОТОВКИ ДО УРОКІВ МАТЕМАТИКИ
Анотація
У
статті
представлено
експериментального
результати
дослідження,
спрямованого на оцінку впливу технологій
штучного інтелекту на якість підготовки та
проведення
уроків
математики.
Дослідження проводилося на базі двох
паралельних класів восьмого класу однієї
школи, де одна група навчалася за
традиційною методикою, а інша ‒ з
використанням інструментів ШІ, таких як
ChatGPT, GeoGebra та Khan Academy.
Основні етапи експерименту включали
попереднє тестування, проведення уроків
за
різними методиками та фінальне
тестування з опитуванням учасників. За
результатами
встановлено,
що
використання ШІ значно покращило
академічні показники учнів, підвищило
їхню зацікавленість та мотивацію до
навчання. Вчителі також наголошували на
зручності і ефективності використання
технологій ШІ у підготовці уроків.
У статті наведено порівняльний аналіз
результатів двох груп, суб’єктивні оцінки
учнів та вчителів, а також рекомендації
щодо впровадження ШІ в освітній процес.
Підкреслено важливість інтеграції новітніх
технологій для підвищення якості освіти та
запропоновано перспективні напрями для
подальшого вдосконалення використання
ШІ в школах.