МЕТОДИ І ПРИЙОМИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ АНОТАЦІЙ НА ВОКАЛЬНО-ХОРОВІ ТВОРИ

  • Олена Переверзєва Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті визначено основні завдання для
студентів у процесі самостійної роботи над
хоровою партитурою, розкрито особливості
підбору хорового твору, попередньої роботи
диригента над хоровою партитурою. В
публікації розглянуто питання виконання
письмових анотацій на вокально-хорові твори.
Пропозиції в цій публікації розроблено на
основі
програми навчальної дисципліни
«Хорове
диригування»
освітньо
кваліфікаційний рівень бакалавр педагогічної
освіти. Ці пропозиції можуть бути використані
на
практичних заняттях з «Хорового
диригування» та «Хорового класу», а також
для самостійної роботи студентів з цих
дисциплін.
Стаття
збагатить
студентів
основними знаннями, прийомами і методами
самостійної роботи у процесі виконання
анотацій на вокально-хорові твори, допоможе
студентам адаптувати професійні теоретико
практичні знання і вміння до конкретної
творчо-педагогічної ситуації і буде сприяти
формуванню
самоосвітньої
культури
студентів – майбутніх вчителів музичного
мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-08-28