ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
Анотація
У статті досліджено особливості застосування штучного
інтелекту (ШІ) під час викладання фізики в умовах
дистанційного
навчання.
Розглянуто
можливості
використання штучного інтелекту для персоналізації
навчального процесу, створення адаптивних навчальних
матеріалів, дидактичних матеріалів, створення інтерактивних
симуляцій, віртуальних лабораторій, тестових завдань, задач,
можливості по створенню аудіо та відео навчальних
матеріалів,
презентацій.
Проаналізовано застосування
студентами штучного інтелекту під час виконання домашнього
завдання, самостійної роботи, підготовки та перевірки знань,
роботи над навчальними проектами; переваги та недоліки
використання штучного інтелекту в освіті, зокрема під час
дистанційного
навчанні
студентами
штучного
компетентностей.
фізики;
інтелекту
Розглянуто
вплив використання
на
методи
формування
обмеження
використання штучного інтелекту студентами під час
самостійного виконання завдань, а також перспективи
розвитку цього напряму.