КЛАСТЕРИЗАЦІЯ – ОЗНАКА ПАРТНЕРСТВА ТА КООПЕРАЦІЇ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Анотація
Проаналізовано проблему партнерства
закладів вищої освіти на засадах
кластерного
підходу
наукового
напряму, що досліджує можливості
розвитку
системи
освіти
шляхом
створення освітніх кластерів. Висвітлено
ознаки освітньо-наукової та освітньо
виробничої кластеризації вищої освіти.
Розкрито
риси
освітньо-наукового
кластера, досвід наукової діяльності
МДПУ імені Богдана Хмельницького в
контексті
програми
міжнародної
взаємодії у сфері освіти, молоді та
спорту
Еразмус+.
характеристики
Визначено
освітньо-виробничого
кластера, переваги його учасників від
кластерної
взаємодії.
Пояснено
зростання інтересу до здобуття освіти за
дуальною
формою
навчання,
акцентовано на доцільності співпраці
закладів вищої освіти зі стейкхолдерами,
функції яких подано на прикладі МДПУ
імені Богдана Хмельницького.


