ІНТЕГРАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА
Анотація
У статті досліджено інтеграцію
європейських стандартів академічної
доброчесності у процес підготовки
вчителя української мови і
літератури в умовах
євроінтеграційних трансформацій
освіти. Метою роботи визначено
характеристику ефективних методів
формування усвідомленого
ставлення до доброчесності,
розвитку критичного мислення,
академічної відповідальності та
культури цитування. Використано
аналіз наукових джерел і
нормативних документів, порівняння
освітніх програм європейських
університетів, анкетування, інтерв’ю
та експериментальні модулі.
Результатами засвідчено
підвищення рівня академічної
культури й етичної компетентності
студентів філологічних
спеціальностей.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-12-09
Розділ
Статьи


