ІНШОМОВНА ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ЗВО: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ БРИТАНСЬКОГО ТА АМЕРИКАНСЬКОГО ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Анотація
Статтю присвячено аналізу значення
іншомовної фонетичної компетентності в
професійній підготовці здобувачів вищої
освіти, зокрема майбутніх учителів
іноземних мов та філологів. Авторами
зіставлено особливості британського
(Received Pronunciation) та
американського (General American)
варіантів англійської мови й висвітлено
їхній вплив на розвиток чіткої,
правильної вимови. Наголошено на
необхідності свідомого вибору варіанту
іншомовної вимови, що сприяє
формуванню професійної мовної
компетентності та запобігає
комунікативним труднощам.
Представлено сучасні методи й
технології вдосконалення вимови,
зокрема використання мобільних
застосунків, автентичних аудіо- й
відеоматеріалів, що підвищує мотивацію
здобувачів вищої освіти й забезпечує
інтеграцію у міжкультурне середовище.


