ІНТЕГРАЦІЯ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ У ПРОЦЕС ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Анотація
Статтю присвячено одній з актуальних
проблем сучасних педагогічних досліджень,
зокрема інтеграції методів математичної
статистики у процес здійснення педагогічної
діагностики рівня сформованості
здоров’язбережувальної компетентності
майбутніх фахівців ЗВО. У ній уточнено
сутність понять «компетентність»,
«здоров’язбережувальна компетентність»,
«педагогічна діагностика», «методи
математичної статистики». Акцентовано
увагу на методах математичної статистики,
а саме порівняльного, кореляційного та
регресійного аналізу. Було визначено, на
яких етапах педагогічного дослідження
застосовуються методи математичної
статистики (збір даних, первинна обробка
результатів, порівняння та аналіз,
виявлення взаємозв’язків і закономірностей,
інтерпретація та узагальнення результатів).


