ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНИХ КОНКУРСІВ З ПРОГРАМУВАННЯ В LMS MOODLE НА ОСНОВІ ІНТЕГРАЦІЇ З ПЛАТФОРМОЮ DOMJUDGE

  • Юрій Сіциліцин Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті обґрунтовано педагогічні умови організації
дистанційних конкурсів з програмування в Moodle із
використанням Domjudge для автоматизованої
перевірки рішень. Показано, що інтеграція
платформ забезпечує об’єктивність, прозорість і
швидкість оцінювання та формує цілісне цифрове
середовище, у якому студенти працюють у
передбачуваних умовах і отримують миттєвий
зворотний зв’язок. Розкрито значення розвитку
алгоритмічного
мислення,
саморегуляції
та
академічної доброчесності в умовах змагального
формату. Сформульовано ключові педагогічні
умови ефективної організації конкурсів: методичний
супровід викладача, чітко структуровані правила
змагання, стабільна та передбачувана технічна
інфраструктура, а також інтеграція контестів у
навчальну логіку дисципліни. Визначені умови
становлять основу для побудови педагогічно
обґрунтованої моделі дистанційних змагань з
програмування та сприяють підвищенню якості
професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-12-09