СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ КОМП’ЮТЕРНІ ОНЛАЙН-РЕСУРСИ ДРУГОГО І ТРЕТЬОГО РІВНІВ ІНТЕРАКТИВНОСТІ: АНАЛІЗ, КЛАСИФІКАЦІЯ, ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТА ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ

  • Тетяна Таблер Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті здійснено комплексний аналіз
сучасних онлайн-ресурсів ІІ і ІІІ рівнів
інтерактивності, спрямованих на підтримку
освітнього
процесу та удосконалення
взаємодії між вчителем і здобувачем.
Представлено
класифікацію
засобів
ІІ рівня
цифрових
інтерактивності,
орієнтованих на перевірку та самоперевірку
навчальних досягнень учнів, а також
описано ресурси ІІІ рівня інтерактивності, що
забезпечують поглиблену взаємодію між
учасниками навчального процесу. Наведено
досвід використання онлайн ресурсів у
процесі викладання математики в 7–9
класах на прикладі авторських інтерактивних
плакатів. Описані результати педагогічного
експерименту, що підтвердив ефективність
застосування комп’ютерних засобів у
підвищенні навчальної мотивації, зростанні
пізнавального інтересу та зниженні рівня
математичної тривожності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-12-09