ВПЛИВ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Анотація
У сучасних умовах спостерігається
зростання кількості дітей з
особливими освітніми потребами,
що актуалізує пошук ефективних
шляхів корекційно-розвивальної
підтримки. У статті автори
розглядають сенсорну інтеграцію як
один із провідних напрямів роботи з
дітьми з ООП, який сприяє
формуванню цілісного сприйняття
навколишнього світу, розвитку уваги,
пам’яті, мовлення, мислення та
соціальної адаптації. У статті
висвітлено сутність поняття
«сенсорної інтеграції», її роль у
становленні пізнавальної діяльності
дітей з ООП. Наведено приклади
практичного застосування технологій
сенсорної інтеграції в освітньому
процесі. Акцент зроблено на
необхідності міждисциплінарного
підходу та взаємодії педагогів,
психологів і батьків для
забезпечення максимальної
ефективності розвитку дитини
дошкільного або шкільного віку з
особливими освітніми потребами.


