ВИКОРИСТАННЯ ТАКСОНОМІЇ Б. БЛУМА ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗЗСО

  • Єлизавета Прощенкова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю
присвячено
дослідженню
ефективності застосування таксономії
Б. Блума під час планування уроків
англійської мови у старших класах
ЗЗСО. Розглянуто історію виникнення
таксономії, її когнітивні рівні та значення
для структурування навчальних занять.
У статті проаналізовано сучасні наукові
підходи та представлено зразок уроку
англійської
мови,
відповідно
до
розроблений
таксономії
Встановлено,
що
Блума.
застосування
таксономії
сприяє
чіткому
формулюванню навчальних цілей,
розвитку
критичного
мислення,
комунікативних навичок і самостійності
учнів,
відповідає
української
вимогам Нової
школи і європейських
освітніх стандартів. Зроблено висновок
про
необхідність
подальшого
вдосконалення методичної підготовки
педагогів та розроблення практичних
матеріалів для впровадження таксономії
Блума в українській педагогічній практиці

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-12-09