ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРЕСИВНИХ ІДЕЙ ДОСВІДУ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ДЛЯ РОЗВИТКУ СТУПЕНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Анотація
У статті аналізується досвід окремих країн Європейського Союзу щодо організації ступеневої педагогічної освіти. Автор подає характеристику особливостей педагогічної підготовки майбутніх учителів у Королівстві Данії, визначає специфіку післядипломної освіти майбутніх учителів у Грецькій Республіці, виокремлює тенденції організації підготовки майбутніх учителів у вищій школі Сполученого Королівства Великої Британії.
Ключові слова:
педагогічна освіта, фахівці, євроінтеграція, освітній простір.
Завантаження
			Дані завантаження ще не доступні.
		
	
						Номер
					
					
				
							Розділ
						
						
							Статьи
						
					

