КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті розглядається культурологічний підхід до системи підготовки вчителів математики, оскільки ця проблема залишається актуальною і сьогодні. Зокрема, це стосується формування у сучасного покоління фахівців ставлення до математики як до особливої культури й мистецтва формалізації знань. Автором теоретично обґрунтовується впровадження деяких аспектів культурологічного підходу у процес підготовки вчителя математики, оскільки цей підхід сприяє розбудові цілісної системи світосприйняття вчителя, підвищенню його професійної та загальної культури.
Ключові слова:
культурологічний підхід; математична освіта; загальнолюдська культура; культурно-історичний складник.
Завантаження
			Дані завантаження ще не доступні.
		
	
						Номер
					
					
				
							Розділ
						
						
							Статьи
						
					

