Гейміфікація як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів

  • Світлана Дубяга, Олександра Чумаченко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

У статті розглянуто гейміфікацію як ефективний педагогічний засіб для розвитку мовленнєвих і комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку. Увага акцентується на перевагах інтеграції ігрових елементів у навчальний процес, зокрема на стимулюванні інтересу й активності учнів під час вивчення української мови. Проаналізовано основні складові гейміфікації, включаючи бали, рівні, систему досягнень, змагання та заохочувальні нагороди, які позитивно впливають на навчальну мотивацію та дозволяють учням досягати високих результатів у засвоєнні нових мовленнєвих конструкцій і правил. Особливу увагу приділено психологічним аспектам використання гейміфікації, зокрема підвищенню впевненості в собі, розвитку критичного мислення та командної роботи. Крім того, представлено практичні рекомендації для вчителів щодо впровадження гейміфікації на уроках мови, включаючи приклади вправ та завдань, які сприяють закріпленню мовних знань та формуванню навичок спілкування. Підкреслено, що гейміфікація не лише полегшує засвоєння матеріалу, а й сприяє емоційному залученню учнів, підтримує їх інтерес до навчання та поліпшує загальну атмосферу уроків.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2025-04-08