Шляхи формування інформаційної і медіаграмотності на уроках англійської мови в середній школі

  • Тетяна Коноваленко, Оксана Сахацька Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

У статті розкрито питання актуальності інтеграції інформаційної і медіаграмотності у навчання учнів середньої школи. Особливу увагу зосереджено на практичних аспектах упровадження інфомедійної грамотності у навчання англійської мови шляхом поєднання навчання мовних аспектів і видів мовленнєвої діяльності з опрацюванням автентичних англомовних медіаповідомлень, створення учнями власних медіапродуктів, здійснення інтегрованого філологічного і медіа[1]аналізу текстових повідомлень і візуальних рядів. Запропоновано різноманітні механізми інтеграції інфомедійної грамотності у навчання англійської мови, адаптовані з методичних матеріалів проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність».

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2025-04-08