ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД БАТЬКІВ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ У ПОДОЛАННІ СТРЕСУ ТА ТРИВОГИ

  • Наталія Гузь, Володимир Гузь Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

У
статті
висвітлено
психолого-педагогічного
особливості
супроводу
батьків дітей раннього віку в умовах
зростання рівня стресу та тривоги,
спричинених
надзвичайними
ситуаціями, що відбуваються в Україні.
Наголошено, що воєнні дії, вимушене
переміщення, роз’єднання родин та
нестабільність соціального середовища
суттєво впливають на психоемоційний
стан батьків, що, у свою чергу, визначає
якість їх взаємодії з дитиною раннього
віку.
Розкрито ключові психологічні
чинники, які посилюють тривожність
дорослих, та окреслено роль психолого
педагогічного супроводу у подоланні
зазначених наслідків. Проаналізовано
ефективні форми роботи психологів,
педагогів із батьками у кризових умовах:
консультативні
практики,
підтримувальна
просвітницькі
безпечного,
заходи,
ресурсного
емоційно
комунікація,
формування
сімейного
середовища. Результати дослідження
засвідчують, що психолого-педагогічний
супровід сприяє зниженню рівня стресу
та тривоги батьків і створює умови для
збереження емоційного благополуччя та
гармонійного розвитку дітей раннього
віку в умовах криз та надзвичайних
ситуацій.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2025-12-09