КРЕАТИВНО-АКМЕОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ ПРОФЕСІОГЕНЕЗУ ВИКЛАДАЧА У СМИСЛОВИХ КООРДИНАТАХ ПЕДЕВТОЛОГІЧНИХ АНАЛОГЕМ

  • Наталя Сегеда

Анотація

У статті розкрито акмеологічну сутність професіогенезу викладача. Для цього розроблено й реалізовано метод педевтологічних аналогем. За його допомогою диференційовано категоріальну сутність кожного з феноменів, що наповнюють професіогенез людини; конкретизовано творчо-еволюційну сутність стадіальності професіогенезу викладача; систематизовано категоріально-понятійний апарат терміна «професійний розвиток» у тезаурусі педевтології. Запропоновано поняття «трансфесіоналізація» на позначення акмеологічного за сутністю стану, у який переходить професіоналізація викладача і який виявляється в здатності цілеспрямовано, адресно виносити смисли професії за її межі, продукувати трансформерні перетворення професії і Я-професійного.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-29
Номер
Розділ
Статьи