РОЛЬ ВИХОВАТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ТОЛЕРАНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  • Ольга Канарова

Анотація

У статті розкрито категоріальну сутність поняття «толерантність», а також сучасні підходи до розв’язання проблеми толерантності. З’ясовано роль вихователя дошкільного навчального закладу у формуванні толерантності в дітей дошкільного віку, оскільки саме вихователь є творцем дитячої особистості. Виділено основні аспекти формування толерантності в дітей зазначеного віку. Визначено специфічні педагогічні умови ефективного виховання толерантних взаємин у дітей старшого дошкільного віку, а також завдання, які необхідно виконати педагогові для створення толерантного середовища в дошкільному закладі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-29
Номер
Розділ
Статьи