ПРОБЛЕМА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ
Анотація
У статті наводяться погляди науковців минулого й сьогодення на сутність естетичного виховання студентів. Відповідно до цих поглядів естетичне виховання є цілеспрямованим процесом формування творчої особистості, здатної сприймати, відчувати, оцінювати прекрасне й створювати художні цінності. Ефективними засобами естетичного виховання при цьому визнаються живопис, література, музика й архітектура. Автор доводить, що формування естетичної культури студентів гуманітарних спеціальностей вітчизняних вишів у другій половині ХХ століття було ефективним тоді, коли естетичне виховання ставало складником комплексу всієї навчально-виховної роботи вишів і реалізовувалося в процесі цілеспрямованого науково-педагогічного керівництва.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.