МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ХІМІЇ

  • Вікторія Валюк

Анотація

У статті визначено обсяг комплексу методологічних знань з хімії, що містить: загальнологічні методи пізнання (порівняння, класифікація, узагальнення, індукція, дедукція); експериментальні методи пізнання (спостереження, досвід); теоретичні методи пізнання (моделювання, аналогія, математизація, висунення й доведення гіпотези, уявний експеримент). Розроблено методичну систему формування методологічних знань учнів у процесі навчання хімії, що охоплює: принципи визначення комплексу знань про знання, які формуються в учнів при навчанні хімії; комплекс методологічних знань; поетапне формування методологічних знань в учнів, завдяки якому методи наукового дослідження (загальнологічні, теоретичні, експериментальні) і поняття (закон, гіпотеза, теорія, науковий факт) вивчаються в цілісній системі, що відповідає логіці наукового пізнання; рівневе формування методологічних знань; принципи відбору й раціонального застосування дидактичних засобів, спрямованих на формування методологічних знань учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-29
Номер
Розділ
Статьи