ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ’ЄКТІВ ПРОЕКТУВАННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

  • Світлана Литвинова

Анотація

У статті проаналізовано індивідуально-типологічні особливості учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як суб’єктів проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Здійснено класифікацію учнів за навчальним потенціалом (високий, достатній, середній, низький навчальний потенціал і виражена позитивна поведінка; низький навчальний потенціал і виражена агресивна поведінка), за віковими особливостями, формами навчання, кількістю учнів, місцем навчання, часом навчання, дидактичною метою та тривалістю навчання. Здійснено також класифікацію вчителів як суб’єктів хмаро орієнтованого навчального середовища за настановою на використання таких нововведень, як ХОНС (демонстративно негативний тип, приховано негативний, нейтральний, ситуативно позитивний, стабільно позитивний, інноваційно позитивний), за настановою на взаємодію (приховано негативний, нейтрально байдужий, функціонально професійний, активно позитивний), за педагогічними здібностями (дидактичними, перцептивними, організаторськими, авторитарними, комунікативними, педагогічною уявою) і визначено якості, необхідні для ефективної педагогічної роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-29
Номер
Розділ
Статьи