РОЗРОБКА ЛІНІЙНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ ДУАЛЬНОГО ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ

  • Віталій Хоменко

Анотація

У статті актуалізується питання розробки лінійних функціональних моделей дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Висвітлюються теоретичні засади дуального змісту, необхідні для побудови лінійних функціональних моделей. Презентується досвід розробки лінійних функціональних моделей дуального змісту для технічних дисциплін професійної підготовки. Як приклад використання зазначених моделей обрані дисципліни: «Виробниче навчання» та «Мови та технології програмування». Визначені й обґрунтовані особливості першого етапу реалізації дуалізації змісту професійної підготовки на основі синхронізації з дисципліною «Дидактичні основи професійної освіти».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-29
Номер
Розділ
Статьи