КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ

  • Тамара Миронюк

Анотація

У статті розглянуто ключові поняття проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології: «здоров’я», «здоровий спосіб життя», «культура здоров’я», «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальна компетентність». З’ясовано, що визначення поняття «здоров’я» можна розділити на три групи: нормоцентричну, адаптаційну, аксіоцентричну. Розкрито взаємозв’язок понять «здоров’я», «спосіб життя» і «здоровий спосіб життя». Показано, що поняття «здоровий спосіб життя» вивчається за трьома основними напрямами: філософсько-соціологічним, медико-біологічним, психолого-педагогічним. Доведено, що від рівня культури здоров’я людини залежить збереження й відтворення її власного здоров’я. На основі аналізу дотичних понять пояснено ключові терміни – «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальна компетентність», «формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи