НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ КОНСТРУКТИВНОГО РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ
Анотація
У статті розкрито теоретико-методичні засади розробки курсу «Навчання майбутніх учителів конструктивного розв’язання конфліктів у системі освіти». Ретельно проаналізовано підходи до відбору змісту навчання, доведено доцільність комунікативно-когнітивного підходу, який передбачає необхідність урахування в ході навчання як універсальних закономірностей пізнавального процесу, так і індивідуальних характеристик особистості. Визначено об’єкт навчання (teaching) – соціальний конфлікт на різних рівнях системи освіти; об’єкт засвоєння (learning) – знання, навички й уміння конструктивного розв’язання конфліктів, а також результат навчання (competence) – професійна компетенція вчителя. Презентовано можливі блоки курсу й наведено приклади комунікативно-рольових завдань, розроблених на принципах технологій активного навчання в рамках методичної системи «АПК».Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.