ДЕЯКІ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

  • Ярослава Сопіна

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю подолання наявних у системі професійної підготовки вчителів протиріч між завданнями естетичного виховання й відсутністю механізму побудови навчально-виховного процесу у виші, який має сприяти їх виконанню; між потребою у вихованні творчої, естетично розвиненої особистості майбутнього вчителя й недостатнім рівнем готовності викладачів до здійснення цього процесу. У статті проаналізовано сутність естетичної культури педагога, схарактеризовано її компоненти, презентовано педагогічну технологію формування естетичної культури студентів-музикантів, розкрито концептуальні підходи до змісту й методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, що позитивно впливають на підвищення рівня їх естетичного розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи