СТИЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ДІАГНОСТИКА ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ

  • Володимир Староста
  • Оксана Химич

Анотація

У статті показано, що індивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів можна розглядати як стрижневий компонент педагогічної майстерності (системний підхід), як нестереотипну динамічну манеру (методи, засоби, прийоми, форми) його педагогічної діяльності, що спрямована на особистісне самовдосконалення й розвиток молодших школярів (особистісно-розвивальний і діяльнісний підхід). Проведено діагностику й виявлено наявність подібних і відмінних рис педагогічного стилю між його формуванням у студентів і подальшим розвитком під час професійної діяльності у вчителів початкової школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи