ВИЗНАЧЕННЯ КОМПОНЕНТІВ СИСТЕМНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ.
Анотація
Метою статті є визначення компонентів системного навчання студентів – майбутніх педагогів у контексті формування педагогічної компетентності. Основні завдання роботи визначаються аналізом педагогічної наукової літератури, актів і нормативів для визначення складників компетентнісного підходу. З’ясовано, що компетенції та компетентність є складними поняттями, які володіють особливою структурою в системі професійної підготовки. Визначено спрямованість педагогічних дій в оволодінні майбутніми вчителями ключовими, міжпредметними та предметними компетенціями. Окреслено можливості оптимізації навчального процесу в контексті компетентнісного навчання.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.