ЗНАННЯ-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

  • Тетяна Мазурок
  • Володимир Черних

Анотація

У статті розкриваються особливості адаптивного навчання й роль знання-орієнтованих технологій у процесі управління навчанням і оцінки його якості, на прикладі визначення рівня сформованості ключових компетентностей. Розглянуто методи оцінки рівня сформованості ІКТ-компетентності молодших школярів. Наводиться приклад створення знання-орієнтованої системи для оцінки рівня сформованості ІКТ-компетентності учнів початкової школи, що була розроблена в рамках вивчення курсу «Експертні системи» бакалаврами (напрям «Інформатика*») ПНПУ імені К. Д. Ушинського (м. Одеса).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи