МОЛОДЬ У СФЕРІ ЛОКАЛЬНИХ ЗМІ В ПОЛЬЩІ ТА ЧЕХІЇ (НА МАТЕРІАЛІ АВТОРСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ).

  • Агнешка Рогуська

Анотація

У статті досліджується інтерес молодих людей у віці 20-26 років до локальних ЗМІ в Польщі та Чехії. Автор статті робить спробу отримати дані про якість сприйняття місцевих засобів інформації, а також потребу їх функціонування й можливого творення з погляду представників молодих генерацій. Молоді люди виростали, спілкуючись зі ЗМІ з широким діапазоном впливу, з доступом до Інтернету, до соціальних мереж, будучи водночас і спостерігачами, і споживачами глобальних явищ. У Чехії анкетування проводилося під час дворазового наукового стажування автора статті (19-23. 05. 2014 р.; 22-27. 09. 2014 р.) в університеті ім. Яна Євангеліста в Усті над Лабою (педагогічний факультет). Крім того, були взяті інтерв’ю в 14 випадково обраних і охочих узяти участь у дослідженнях чеських студентів. Отже, за допомогою опитувального листа анкети досліджено 152 респонденти. Ідентичні дослідження були проведені в Польщі в 2014-2016 рр. У вибірці взяли участь 364 молоді польські студенти гуманітарного факультету Природничо-гуманітарного університету в м. Седльце.

Дослідницька проблематика статті охоплює такі питання: потреба функціонування місцевих ЗМІ; типи місцевих ЗМІ, якими респонденти найчастіше користуються; участь молоді у творенні змісту та іміджу місцевих ЗМІ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи