ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У РІЗНИХ ФОРМАХ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • І.В. Корякіна
  • М.В. Бондарик

Анотація

Корякіна І.В., Бондарик М.В. Формування національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку у різних формах художньо-естетичної діяльності. Автори статті розглядають поняття „національна самосвідомість”, визначають різноманітні форми виховання національної самосвідомості у старших дошкільників у художній діяльності; пропонують зміст окремих форм художньо-естетичної діяльності, який побудований на виховних принципах етнізації та інтеграції.

Ключові слова: національна самосвідомість, форми, принципи.

 

 

Литература

 

Дошкільна освіта в Україні: Нормативно-правове регулювання / упоряд. Л.Гураш, Т.Вороніна. – К: Видавничий дім „Шкільний світ”, 2006. – 120 с.

Лозинська Є.Ф. Українське народознавство дітям дошкільного віку / Є.Ф.Лозинська. – Львів: Орьяна-Нова, 2008. – 208 с.

Основи національного виховання. Концептуальні положення / за заг. ред. В.Г.Кузя, Ю.Д.Руденко, З.О.Сергійчик. – Умань: Державний педагогічний ін-т ім. П.Г.Тичини, 1993. – 152 с.

Українське народознавство в дошкільному закладі. програма та довідковий матеріал вихователям дошкільних закладів. за ред. А.М.Богуш. – Запоріжжя: Тов. «ЛІПС» ЛТД, 2005. – 84 с.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

І.В. Корякіна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології Глухівського національного університету імені Олександра Довженка
М.В. Бондарик
вихователь-методист вищої категорії, дошкільний навчальний заклад № 8, м. Волноваха, Донецька область
Номер
Розділ
Статьи