АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИХОВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • В.М. Приходько

Анотація

Приходько В.М. Антропологічний аспект виховання як складової моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу. У статті зроблена спроба теоретико-методологічного доповнення виховання як складової системи моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу антропологізацію.

Автор розглядає новий концептуальний напрямок наукових досліджень і освітніх досягнень, центром якого є людина як цілісне утворення.

Ключові слова: виховання, моніторинг, антропологічний аспект.

 

 

Литература

 

Єльникова Г.В. Освітній моніторинг в управлінні загальною середньою освітою / Г.В.Єльникова // Наша школа – 2000. – №4. – С. 33-37.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори: в 5 т./ В.О.Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 5. – 612 с.

Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т./ К.Д. Ушинский. – М.: Педагогика, 1988-1990. – Т. 5: Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии. – 1990. — 528 с.

Фромм Э. Человек для себя / Э.Фромм – Минск, 1992.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

В.М. Приходько
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри андрогогіки та освітніх вимірювань комунального закладу „Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Номер
Розділ
Статьи