АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИХОВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Анотація
Приходько В.М. Антропологічний аспект виховання як складової моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу. У статті зроблена спроба теоретико-методологічного доповнення виховання як складової системи моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу антропологізацію.
Автор розглядає новий концептуальний напрямок наукових досліджень і освітніх досягнень, центром якого є людина як цілісне утворення.
Ключові слова: виховання, моніторинг, антропологічний аспект.
Литература
Єльникова Г.В. Освітній моніторинг в управлінні загальною середньою освітою / Г.В.Єльникова // Наша школа – 2000. – №4. – С. 33-37.
Сухомлинський В.О. Вибрані твори: в 5 т./ В.О.Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 5. – 612 с.
Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т./ К.Д. Ушинский. – М.: Педагогика, 1988-1990. – Т. 5: Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии. – 1990. — 528 с.
Фромм Э. Человек для себя / Э.Фромм – Минск, 1992.