АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИХОВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • В.М. Приходько

Аннотация

Приходько В.М. Антропологічний аспект виховання як складової моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу. У статті зроблена спроба теоретико-методологічного доповнення виховання як складової системи моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу антропологізацію.

Автор розглядає новий концептуальний напрямок наукових досліджень і освітніх досягнень, центром якого є людина як цілісне утворення.

Ключові слова: виховання, моніторинг, антропологічний аспект.

 

 

Литература

 

Єльникова Г.В. Освітній моніторинг в управлінні загальною середньою освітою / Г.В.Єльникова // Наша школа – 2000. – №4. – С. 33-37.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори: в 5 т./ В.О.Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 5. – 612 с.

Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т./ К.Д. Ушинский. – М.: Педагогика, 1988-1990. – Т. 5: Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии. – 1990. — 528 с.

Фромм Э. Человек для себя / Э.Фромм – Минск, 1992.

 

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Биография автора

В.М. Приходько
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри андрогогіки та освітніх вимірювань комунального закладу „Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Выпуск
Раздел
Статьи